Welkom op mijn weblog

Hoi!

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Je vindt hier alle in's en out's over mijn reizen naar Afrika.

Na een gedegen voorbereiding en 2 keer 'proeven', is het nu zover. Eind maart vlieg ik naar Mozambique, om 3 maanden later naar Madagascar te vliegen om daar met Caroline, een engelse verloskundige, een baby-opvanghuis op te richten. Een thuis voor achtergelaten baby's. Niet zomaar te vondeling gelegd, maar gedumpt op de vuilnisbelt. Hopeloze situatie, zou je misschien zeggen, maar dat is zeker niet zo! Er is altijd hoop, er zijn altijd kansen, bij God is er altijd een nieuw begin.

He raises the poor out of the dust
and lifts the needy out of the ash heap
that He may seat him with princes
-- Psalm 113:7-8 --

En daar mogen wij handen en voeten aan geven. Hoe, wat, waar? dat lees je op deze blog!

Groetjes, Rachel

vrijdag 12 december 2008

Spaarpottenactie...

Hoi!

zo, de aftrap is gegeven! Van de vele ideeen is de spaarpottenactie de eerste die als het ware de lucht in gaat! Wat houdt dat dan in? Nou, ik heb leuke spaarpotten gemaakt (foto volgt zo snel mogelijk) en vraag bij Eerselse winkeliers of deze een periode op hun toonbank mag staan.

En jawel, de eerste winkel heeft al JA gezegd!! Bij de Boekenlegger, de mooiste boekhandel van Eersel en ruime omstreken en dat zeg ik niet alleen omdat ze dit project steunen ;), staat de allereerste spaarpot! En dat niet alleen, de Boekenlegger verdubbeld ook nog eens de opbrengst uit deze spaarpot. Goed he!

En dat is pas de eerste. Het is natuurlijk de bedoeling dat er meer spaarpotten links en rechts in de winkels komen te staan. Daar wordt aan gewerkt en ik twijfel er niet aan dat dat ook gaat lukken.

Jullie worden natuurlijk op de hoogte gehouden, maar nu ga ik gauw verder freubelen, want die weekend is kerstkoopwinkelweekend (of zo), in elk geval is er een koopzondag en mag die spaarpot dus liefst zo snel mogelijk op zijn plekje staan.

Tot blogs, Rachel

En zo leuk dat je echt heel positieve reacties krijgt, iedereen is enthousiast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

wil je reageren? Of zomaar even iets kwijt?? Dit is de plek!